Openbaar Vervoer

Niets beweegt zo snel als het Openbaar Vervoer

Het Openbaar Vervoer doet al sinds de jaren 90 een beroep op Quarto. Er is richting 2017 ontzettend veel veranderd. Werken binnen het OV betekent werken in een dynamische omgeving, waarbij je gasten ongekend hoge eisen stellen aan gemak en gastvrijheid. Dagelijks zijn gepassioneerde bestuurders, controleurs en planners bezig de servicegraad naar een hoger niveau te brengen. Kostenbewustzijn speelt hier een enorm grote rol. Hoewel een deel van het Openbaar Vervoer gereguleerd is met de OV-pas, wil je als vervoerder ook toegankelijk blijven en je service beschikbaar stellen voor incidentele reizigers. Maar voor de veiligheid van de bestuurder en passagiers accepteer je het liefst geen contant geld. Voor Quarto is dit bij uitstek dé uitdaging waar we onze tanden graag inzetten. Met succes! We hebben interessante concepten en een totaaloplossing voor het OV. Deze breiden we de komende periode nog veel verder uit.

Arriva Bussen Stad

Veilig, snel en betrouwbaar met de oplossingen van Quarto

Wanneer je als openbaar vervoerder een oplossing zoekt voor de verkoop en registratie van “losse” ritten, dan mag je hieraan zware eisen stellen. De reiziger moet snel af kunnen rekenen. Contactloos betalen met bankpas of smartphone hoort hier gewoon bij. Het systeem moet een officieel vervoersbewijs afdrukken dat eenvoudig en snel te controleren is. Je wilt als vervoerder vrij zijn in de keuze van je vervoersproducten. Registratie moet automatisch en online plaatsvinden op een centrale server. De backoffice-omgeving moet eenvoudig en volkomen veilig zijn. Maar nog belangrijker is de beschikbaarheid van je systeem. Openbaar vervoer gaat 24 uur per dag, 365 dagen per jaar door, dus mag je ook maximale beschikbaarheid en support verwachten. Quarto heeft bewezen deze druk prima aan te kunnen. Natuurlijk zijn we daar trots op.

Centraal beheer, stabiele software, snelle doorstroming: onze oplossingen!

Betalen in het OV draait om stabiliteit, snelheid en veiligheid

Weten waarheen de markt voor OV-systemen zich beweegt?

We kunnen ons voorstellen dat je als vervoerder een duidelijke visie hebt op klanttevredenheid. Misschien sta je aan de vooravond van een uitvraag of aanbesteding. Het kan dan geen kwaad om vooraf alvast eens geïnformeerd te worden over de functionaliteiten en de service-afspraken die mogelijk zijn. Een uur van je tijd verplicht je tot niets. Zo'n gesprek kan echter veel bijdragen aan de snelheid waarmee je ambities te verwezenlijken zijn. Zeker wanneer je de juiste vragen kunt stellen in een RFI, of aanbesteding. Neem eens contact op met onze specialist. Deze zal vooral eerst luisteren en je daarna graag meenemen door onze visie te matchen met die van jou.