Onze teams

De klant betaalt ons salaris, die moet 110% tevreden zijn!

Ontwikkelaars waar je op kunt rekenen

Geen goedkope programmeurs in India, Polen of Ierland. Geen standaardsoftware die niet meer aan te passen is. Gasttevredenheid is toch ook geen standaardwerk voor jou? Probeer maar eens een aanpassing te krijgen in de software als je klant nummer zoveel bent van een ontwikkelclub in het buitenland. Dan wordt goedkoop al snel duurkoop. Wij hebben ons eigen ontwikkelteam. Goed opgeleide specialisten, die volgens een “agile” methodiek onze oplossingen ontwikkelen. Duur? Nee het is een bewuste investering in de kracht en toegevoegde waarde van ons bedrijf. Omdat dit past bij onze missie en omdat we graag korte lijnen naar de markt blijven houden. Een keuze die ons over langere termijn onze innovatiekracht en voorsprong laat behouden, waar je als klant maximaal van profiteert. Op onze ontwikkelaars kun je gewoon rekenen.

Agile methodieken, korte lijnen naar de markt

De markt rekent op Productmanagement

Het mooie van alles in eigen beheer hebben, is de flexibiliteit die dit geeft. Dit herken je ongetwijfeld bij jouw dienstverlening aan je gasten. Productmanagement stelt ons in staat zelf direct de markt te verkennen, bij jou op de koffie te gaan om te zoeken waar verbeterkansen liggen of jouw processen nog slimmer ingericht kunnen worden. We kunnen sneller dan anderen inspelen op veranderingen die bijvoorbeeld de overheid en wetgeving aankondigen. In samenwerking met klanten, marketing, verkoop en directie, wordt een “roadmap” opgesteld voor nieuwe ontwikkelingen. Het is hierbij prettig dat we met onze eigen R&D ontwikkelingen kunnen realiseren. Voor jouw organisatie betekent samenwerken met een flexibele partner dat je vooraan staat en snel profiteert van nieuwe functionaliteiten. Productmanagement is een slimme club die denkt in kansen en oplossingen om jouw je gastvrijheid verder te laten vergroten.

Sales en marketing: zoeken naar de vraag achter de vraag

Marketing en sales vormen de voorhoede van ons bedrijf. Onze normen en waarden, drive en passie vertalen we hier in heldere communicatie. We doen onderzoek naar behoeften en externe ontwikkelingen die van belang zijn voor onze klanten. We geven Productontwikkeling input voor nieuwe oplossingen die invulling geven aan die behoeften. Met deze kennis heeft de accountmanager altijd zinvolle informatie voor je.

De accountmanagers onderhouden het contact met onze relaties en zoeken voortdurend naar nieuwe opportunity’s. Zij vinden het belangrijk de vinger in jouw organisatie aan de pols te houden. De accountmanager wil niet alleen in beeld komen na een vraag, maar hij wil je uitdagen door met inspirerende kennis langs te komen.

Met onze accountmanagers Stefan Dommers (catering, onderwijs, leisure), Bas Verhoeven (zorg) en Joëlle Heijkoop – de Jong die de musea graag adviseert, zijn wij in onze segmenten goed aanwezig. Walter Goezinnen die als directeur zelf ook het contact met de klanten volop wil onderhouden, vervult deels de rol van accountmanager voor de diverse branches.

Sales en Marketing is een gepassioneerd team, waarop je als prospect of klant altijd kunt rekenen!

Je kunt altijd rekenen op ons projectteam

De implementatie van je systeem is een ontzettend belangrijk proces. Hier wordt de basis gelegd voor de operationele periode van je systeem. We vinden het daarom niet meer dan logisch om hier heel ervaren collega’s neer te zetten, die op elk niveau binnen je organisatie kunnen communiceren. Met een passie voor jouw processen en voor jouw gasten. Onze projectleiders zijn PRINCE2 gecertificeerd en pakken elke oplevering gestructureerd aan. Tijdens de inrichting komen regelmatig nieuwe of veranderende functionele wensen naar voren. De projectleiders zijn dan uitstekende sparringpartners. Met hun organisatiekennis begeleiden ze je graag in het effectief toepassen van het brede scala aan mogelijke functionaliteiten. Het projectteam realiseert de gemaakte afspraken binnen de overeengekomen periode en is niet eerder tevreden dan wanneer jij een flitsende start hebt gemaakt met het dagelijks werken met je nieuwe systeem. Ook daarna blijven ze een altijd bereikbaar aanspreekpunt.

Op onze support kun je rekenen

Je moet altijd kunnen rekenen op onze systemen. Je hebt ze elke dag nodig om je gasten optimaal van dienst te kunnen zijn. Toch kan het gebeuren dat er iets niet goed gaat of dat je een vraag hebt over de werking van het systeem. Onze servicedesk is dan je eerste aanspreekpunt. Een enthousiast team dat klanttevredenheid met hoofdletters schrijft. Ze helpen je snel met normale gebruikersvragen. Wordt het moeilijker? Dan schakelen zij een niveau door en helpt een specialist je verder. Moeten we toch op locatie komen? De specialist zorgt er dan voor dat er een bezoek van een service-engineer wordt ingepland. De servicedesk is ons zenuwcentrum met een drive om jou maximaal van je systeem te kunnen laten profiteren. Ze zijn pas tevreden als jij dit bent. Elke dag, 365 dagen per jaar!

Service is de sleutel voor een lange termijn relatie

Op onze service-engineers kun je rekenen!

Onze service-engineers opereren landelijk over Nederland en België. Het zijn gepassioneerde en zeer ervaren technici, die worden ingezet op het moment dat onze servicedesk door haar tools op afstand heen is. Een service-engineer kent alle ins en outs van jouw systemen. De belangrijkste onderdelen heeft deze al bij zich. Zij pakken een storing gestructureerd aan, maar kunnen vooral goed out-of-the- box denken als het tegen zit. Het zal niet gauw gebeuren dat een technicus van Quarto zonder resultaat weggaat. Dit team wil juist uitgedaagd worden. Stuk voor stuk streven zij naar een  score van 100% bij het eerste bezoek opgeloste storingen. Zodat jij snel weer verder kunt met je werk. Daar word je toch blij van?