Onze supportafdeling helpt je graag verder!

Wij staan als Twaalfde man voor je klaar. Heb je een vraag over één van onze oplossingen of zit je erover te denken om jouw Twelve kassasysteem uit te breiden? Gewoon even sparren over de mogelijkheden kan natuurlijk ook. Neem contact met ons op!

Bij eventuele storingen op onze producten zijn wij via de mail en telefonisch bereikbaar. Mail hiervoor naar help@twelve.eu of bel bij urgente storingen naar 030 2767770. Zorg ervoor dat je bij het melden van een urgente storing op locatie bent.

Helpdesk Customer Care

Vind je antwoord in onze online Helpdesk

Wist je dat veel vragen al beantwoord kunnen worden aan de hand van onze online helpdesk? Klik hier en check of het antwoord op jouw vraag al op de online helpdesk staat. Is je vraag nog niet beantwoord? Dan kan je altijd terecht bij onze specialisten. Neem direct contact op of stel ons je vraag, dan komen we hier zo snel mogelijk op terug.

Ga direct naar onze artikelen

Klik op de onderwerpen hieronder om direct naar de bijbehorende artikelen te gaan.

PIO met PIO Plus
Bestellen op tablet en mobiel
Twelve bereikbaarheid

Onze bereikbaarheid

Bekijk hieronder wanneer wij het beste bereikbaar zijn voor jouw vragen en dan helpen we je graag!

  • Pinstoringen en platform storingen: 24 uur per dag.
  • Hardware en software storingen: Alle dagen van 08:00 – 22:00 uur.
  • Installatievragen (zorg dat je op locatie bent): maandag t/m vrijdag 09:00 – 18:00 uur.
  • Overige vragen: maandag t/m vrijdag 09:00 – 18:00 uur.
Werken bij Twelve DGTL

Kom jij ons team versterken?

Ben je klantgericht en vind je het leuk om complexe en technische zaken uit te zoeken? Wil je werken met B2B klanten en lijkt het je leuk om aan de slag te gaan bij onze snelgroeiende en ambitieuze organisatie? Join dan ons Customer Care Team en groei mee met Twelve!
Check het filmpje!

Meest gestelde vragen

Wat is de PIO van Twelve?

De PIO is een compacte mobiele pinautomaat en kassa in één. Bekijk hier de instructievideo en ontdek welke functionaliteiten de PIO heeft: Handleiding PIO.

Hoe werkt 12Waiter?

12Waiter bestaat uit drie verschillende selfservice opties. QR-bestellen, je eigen bestelwebsite en het OrderPoint. Dit is ideaal om je gasten snel te laten bestellen en je personeel efficiënter in te zetten. Lees de werking voor je gasten en bezoekers in dit artikel: Handleidingen 12Waiter.

Vragen over onze Cashlessmodule?

Heb je een vraag over tegoed, online opwaarderen, een pas blokkeren of een andere vraag over de Cashlessmodule. Check het hier: Handleidingen over Cashlessmodule.

Waar kan ik informatie vinden over rapportages?

Je mogelijkheden voor het draaien van rapportages zijn heel uitgebreid. Ontdek hier welke rapportages je kan maken en hoe je dit doet: Handleiding over Rapportages.

Vragen over productbeheer?

Wil je producten, categorieën en/of supplementen bewerken? Hier vind je onze Handleidingen over Productbeheer.

FAQ service
Herculesplein 359 3584 AA Utrecht
Routebeschrijving
Westbaan 200 2841 MC Moordrecht
Routebeschrijving
Posthofbrug 6-8 bus 5/101 2600 Berchem
Feedback, suggestie of een klacht, neem contact op met ons.

Feedback, een suggestie of een klacht?

Jouw mening is voor ons heel belangrijk en waardevol.

Wil je een suggestie over onze oplossingen en/of diensten doorgeven of heb je een klacht die je wil melden? Wij horen het graag en staan altijd open voor jouw feedback.

0
    0
    Jouw winkelmand
    Je winkelmand is leegTerug naar webshop