Service

Op de mensen van Quarto kun je rekenen

Waarom zijn je klanten blij met jouw organisatie? Alleen om je product? Natuurlijk moet je lekker en gezond eten serveren. Zeker, een creatieve invulling van je cateringconcept helpt. Maar uiteindelijk maken je medewerkers het verschil. Een superlekker broodje, wordt een smakeloze hap als dit ongeïnspireerd wordt opgediend. Jouw organisatie draait op gepassioneerde medewerkers die de klant centraal zetten. Elke dag, het hele jaar door en soms 24 uur per dag. Wij hebben respect voor deze drive en doen er alles aan om jou en je collega’s met net zoveel passie te ondersteunen. Met een eenvoudig ingerichte organisatie, met korte lijnen waardoor we snel kunnen schakelen. Dat wil je toch gewoon?

Implementatie waar jij je goed bij voelt

Je zit er vast niet op te wachten dat je leverancier eenzijdig de regels opstelt waartegen zij bereid is te komen implementeren? Jij bent toch de klant? Helaas is dit toch nogal eens de praktijk. Hierop willen wij een positieve uitzondering zijn. Het zijn ook bij Quarto de mensen die het verschil maken. Onze projectleiders geven graag ruimte voor je wensen. Ze luisteren. Ook tijdens de implementatie. Maar zonder de doelstelling van een perfecte oplevering binnen de beoogde tijd uit het oog te verliezen. Dat wordt geborgd door een uniforme projectmethodiek, gebaseerd op Prince II.

De operationele fase bepaalt de kracht van je leverancier

In de operationele fase wordt het verschil gemaakt

Je schaft een betaalsysteem aan om er vele jaren operationeel gemak van te hebben. Bij de implementatie ervaar je al dat werken met Quarto flexibiliteit en zekerheid betekent. Na de oplevering begint het pas echt. Je gaat voor jaren dagelijks werken met onze oplossingen. Dan krijg je ook te maken met onze serviceorganisatie. Onze helpdesk leert jouw organisatie en processen goed kennen. Wij stemmen onze werkwijze hier op af. Een belletje naar onze helpdesk zal al snel een vertrouwd gesprek worden door oprechte interesse en drive om je echt te willen helpen. Met support op afstand ben je vaak al prima af. Maar natuurlijk dragen onze landelijk verspreide servicetechnici ook bij aan jouw tevredenheid. Slimme en kundige monteurs, die heel goed aanvoelen hoe je het best geholpen bent. Snelle response en korte oplostijd zijn immers essentieel voor jouw continuïteit? Onze mensen hebben aan een half woord genoeg.

Jou probleemloos met onze oplossingen laten werken, daar gaat het om!

Onze systemen vernieuwen, jouw kennis moet dit ook!

We werken voortdurend aan verbetering en innovatie van onze oplossingen. Dit betekent dat je als gebruiker regelmatig op de hoogte wilt worden gehouden over innovaties en nieuwe werkwijzen waardoor je gemak, snelheid en efficiency verder toe kunnen nemen. Dit gebied wordt nogal eens vergeten. Zo niet door Quarto, want we hebben hiervoor onze trainingen op maat. Jij wilt graag actuele kennis hebben. En wij werken graag met klanten die dit hebben, omdat dit belangrijk bijdraagt aan onze servicegraad. Win-win dus!